10Ιουνίου2018

Συμμετοχή της εταιρίας στην εκδήλωση MariMatch στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Posidonia 2018

Η εταιρία συμμετείχε στο MariMatch στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Posidonia 2018. H εκδήλωση, που διοργανώθηκε από το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και το Enterprise Europe Network, αφορούσε στην δικτύωση φορέων (ΜΜΕ, Ερευνητικά Κέντρα, clusters κτλ) μέσω προγραμματισμένων 30λεπτων ραντεβού. Τα θέματα των συζητήσεων αφορούσαν κυρίως συνεργασίες στο πλαίσιο χρηματοδοτήσεων, προωθήσεις προϊόντων και υπηρεσιών, την προώθηση της έρευνας και της καινοτομίας κ.α..

Οι βασικοί τομείς της εκδήλωσης ήταν (●) ναυπηγική βιομηχανία, (●) πράσινη ναυτιλία, (●) ηλεκτρονικά μέσα, επικοινωνία και πλοήγηση, (●) μηχανικά και βοηθητικά συστήματα, (●) εφοδιαστικές αλυσίδες και λιμάνια μεταφοράς, (●) ναυτιλιακές υπηρεσίες, (●) ναυτική ασφάλεια και ειδικός εξοπλισμός, (●) θαλάσσια έρευνα, ανάπτυξη και καινοτομία και (●) θαλάσσια βιοικονομία.

20Μαϊου2018

Συμμετοχή της εταιρίας στο Matchmaking Event του Technology Forum 2018

Η εταιρία συμμετείχε στο Matchmaking Event του Technology Forum 2018 (https://technologyforum2018.b2match.io/), που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 16 Μαΐου στη Θεσσαλονίκη (Κτήριο ΚΕΔΕΑ Α.Π.Θ.)

Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η ανάπτυξη μίας ενεργής πλατφόρμας αναζήτησης επιχειρηματικών, τεχνολογικών και ερευνητικών συνεργασιών. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να διευρύνουν το δίκτυο των επαφών τους, να διερευνήσουν νέες ιδέες και να αναπτύξουν συνεργασίες στον τομέα της πληροφορικής, ακολουθώντας ένα πρόγραμμα προκαθορισμένων συναντήσεων. Η εκδήλωση επικεντρώθηκε στο ευρύ πεδίο των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών εμπλέκοντας βασικούς τομείς, καθώς επίσης και εφαρμογές στην ιατρική, τις μεταφορές, το περιβάλλον, την ενέργεια, την εκπαίδευση κ.α.

14Μαϊου2018

SeaLoc: Πρότυπο Σύστημα Παροχής Προγνώσεων Θαλασσίων Χαρακτηριστικών και άλλων Υποστηρικτικών Υπηρεσιών σε Υψηλή Τοπική Ανάλυση


Το έργο SeaLoc στοχεύει στην δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος προγνώσεων και συνοδευτικών υπηρεσιών για τις ελληνικές θάλασσες που θα παρέχει διάδραση με τους χρήστες, τόσο μέσω του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όσο και μέσω εξειδικευμένων εφαρμογών, τα αποτελέσματα των οποίων θα είναι άμεσα αξιοποιήσιμα από τις ομάδες-στόχου (π.χ. συνοδευτικές εφαρμογές σε υπάρχουσες πλατφόρμες όπως incrediblue, tripinview, all4yachting, dockit, marinetraffic, amola, tripadvisor, booking, trivago, airbnb κ.α. και εφαρμογές κινητών συσκευών).

Οι εφαρμογές αυτές θα παρέχονται κατόπιν ειδικού σχεδιασμού, σε πολύ υψηλή χρονική και χωρική ανάλυση, ενώ θα περιλαμβάνουν πέρα από τις διαδεδομένες προγνώσεις θαλασσίων παραμέτρων (άνεμο, κύμα, ρεύμα, θερμοκρασία) και ειδικούς θεματικούς (προγνωστικούς) δείκτες (για παράδειγμα βαθμός δυσφορίας, ευκολία κολύμβησης, θολερότητα, point-to-point guidance κ.α.) καθώς και εξατομικευμένες λειτουργίες που θα αναπτύσσονται και θα παρέχονται βάσει των αναγνωρισμένων και καταγεγραμμένων αναγκών συγκεκριμένων ομάδων στόχου (tailor-made and on-demand services). Η πιλοτική εφαρμογή του συστήματος θα πραγματοποιηθεί στην θαλάσσια περιοχή εντός και εκτός του Παγασητικού Κόλπου με ειδίκευση σε δραστηριότητες ιστιοπλοΐας, ενώ γενική προγνωστική πληροφόρηση και θεματικοί προγνωστικοί δείκτες θα παρέχονται για όλο το Βόρειο Αιγαίο.

Για πρώτη φορά στη Ελλάδα ένα συνεργατικό σχήμα του ιδιωτικού τομέα θα είναι σε θέση να κεφαλαιοποιήσει την επιστημονική γνώση που έχει συσσωρεύσει με σκοπό την παροχή υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας στον τομέα των καιρικών και θαλάσσιων προγνώσεων στην παράκτια ζώνη.

Προϋπολογισμός Έργου


5Απριλίου2018

Το άρθρο του κ. Διαμαντόπουλου στην Ύπαιθρος Χώρα “Δασικοί Χάρτες και αγροκτηνοτροφικές ενισχύσεις”

Η σύνταξη και κύρωση των δασικών χαρτών αποτελεί ύψιστη επιταγή αφενός του Συντάγµατός µας και αφετέρου µίας σύγχρονης χώρας που πρέπει να γνωρίζει πού, πόση και τι είναι η δηµόσια και ιδιωτική περιουσία. Διακόσια χρόνια από την απελευθέρωση του ελληνικού κράτους και αυτά τα θέµατα ακόµα δεν έχουν λυθεί. Σήµερα, καλούµαστε να τα λύσουµε, µέσα από την εξέλιξη των πραγµάτων, που αναπόφευκτα έχουν δηµιουργήσει µία άλλη κατάσταση.

Οι δασικοί χάρτες, λοιπόν, δεν δηµιουργούν προβλήµατα, αλλά τα αναδεικνύουν και, µε βάση τα εργαλεία που υπάρχουν στη νοµοθεσία, οι πολίτες έρχονται να τα επιλύσουν, όσα από αυτά βέβαια επιλύονται.

Οι αγρότες µας, από την άλλη µεριά, χρόνια τώρα καλλιεργούν και επιδοτούνται για εκτάσεις που έχουν αµφίβολο χαρακτήρα και από πλευράς µορφής και από πλευράς ιδιοκτησιακού καθεστώτος.Τέτοια θέµατα έχουν να κάνουν κυρίως µε δύο κατηγορίες εκτάσεων του δασικού χάρτη. Καλλιεργήσιµες εκτάσεις που εκχερσώθηκαν κάποια στιγµή µετά το 1945 (ΔΑ) και εκτάσεις που δασώθηκαν µετά το 1945 (ΑΔ), δηλαδή εγκαταλείφθηκαν από τους ιδιοκτήτες τους.

Εκεί εντοπίζονται και τα περισσότερα θέµατα για τους Έλληνες παραγωγούς, οι οποίοι, για τις περιοχές όπου έχουµε τώρα ανάρτηση δασικού χάρτη, αν θέλουν να συνεχίσουν να λαµβάνουν επιδότηση για αυτές τις εκτάσεις πρέπει να προβούν στις κατάλληλες ενέργειες, δηλαδή είτε στην αίτηση εξαγοράς/αλλαγής χρήσης για τις εκχερσωµένες εκτάσεις, είτε στην αντίρρηση/υπαγωγή στο άρθρο 67 για τις δασωµένες εκτάσεις.

Δεν συµβαίνει το ίδιο, όµως, στις περιοχές που έχουµε ήδη µερικώς κυρωµένο δασικό χάρτη. Σε αυτές, και αν δεν έχει κάνει τις προηγούµενες ενέργειες ο παραγωγός-ιδιοκτήτης, τότε µέχρι τον Αύγουστο του 2018 έχει ΜΟΝΟ τη δυνατότητα κατάθεσης αίτησης εξαγοράς/αλλαγής χρήσης, προκειµένου να λαµβάνει κανονικά τις επιδοτήσεις του.

Η µη ενέργεια από την πλευρά των παραγωγών ή των ιδιοκτητών (ΟΤΑ Α και Β βαθµού) οδηγεί µαθηµατικά σε µη επιλεξιµότητα αυτές τις περιοχές, µε πολλαπλά αρνητικά αποτελέσµατα και για τους ίδιους και για την χώρα µας, ήτοι απώλεια εισοδήµατος των επιδοτήσεων στον παραγωγό, µόνιµη απώλεια επιλεξιµότητας της έκτασης για τη χώρα, πιθανούς αναδροµικούς καταλογισµούς κ.λπ.

Η λύση περνάει για άλλη µία φορά από τις πολιτικές ηγεσίες του ΥΠΑΑΤ και του ΥΠΕΝ και είναι η ενεργοποίηση των ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθµού που, ως ιδιοκτήτες των εκχερσωµένων εκτάσεων, πρέπει να πράξουν τα δέοντα, δηλαδή να κάνουν αυτοί τις προβλεπόµενες ενέργειες. Αν απαιτηθούν και πρόσθετοι πόροι για αυτό, πρέπει η πολιτεία να συνδράµει τους ΟΤΑ, ούτως ώστε αυτοί να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες.

Η διευθέτηση θεµάτων που άπτονται των δασικών χαρτών και των αγροκτηνοτροφικών ενισχύσεων δηµιουργεί, όµως, και επιχειρηµατικές ευκαιρίες ανάπτυξης εφαρµογών-υπηρεσιών που διευκολύνουν τους πολίτες και ειδικότερα τους Έλληνες παραγωγούς και ιδιοκτήτες.

Οι λύσεις αυτές πρέπει να είναι αξιόπιστες και εξατοµικευµένες που, µέσα από απλές και αυτοµατοποιηµένες διαδικασίες, να εξασφαλίζουν την πληρωµή των αντίστοιχων αγροτικών ενισχύσεων και να δηµιουργούν τις καλύτερες προϋποθέσεις για την οριστική επίλυση των προβληµάτων.

Page 3 of 1212345...10...Last »

Login to your Account